OFFICIAL EU DISTRIBUTOR

FAQ / POMOC

Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań oraz nasze odpowiedzi.

 

ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

1. Już złożyłem zamówienie, a chciałbym jeszcze coś domówić. Jak to zrobić?
Proszę złożyć drugie zamówienie wybierając w opcjach wysyłki wariant: POŁĄCZ 2 ZAMÓWIENIA. Wtedy system nie naliczy dodatkowych kosztów wysyłki. W UWAGACH DO ZAMÓWIENIA prosimy wpisać z jakim nr zamówienia mamy połączyć tę transakcję. W takim przypadku oba zamówienia nadajemy jedną paczką.
2. Złożyłem zamówienie, po domówieniu oba zamówienia przekroczą kwotę 300zł, czy muszę płacić za koszt wysyłki?
Nie, koszt wysyłki odliczymy w przypadku przedpłaty, kiedy równowartość towarów przekroczy tę kwotę. Ewentualną nadpłatę zwrócimy na konto z którego przyszedł przelew, ewentualnie poprzez Payu, Paypal, jeśli taki był sposób zapłaty.
3. Podane zostały błędne dane do wysyłki, mogę je zmienić?
Tak, prosimy wysłać w odpowiedzi na złożone zamówienie maila z informacją zawierającą prawidłowe dane.
4. Co znaczą oznaczenia statusów zamówień?
  1. Przyjęto do realizacji - Twoje zamówienie zostało przyjęte
  2. Zrealizowane – Twoje zamówienie zostało spakowane i czeka na odbiór przez kuriera, zazwyczaj jest ono odebrane w przeciągu 24 godz.
  3. Anulowane – w przypadku braku płatności i braku kontaktu (e-mail z przypomnieniem) zamówienie zmienia status na ANULOWANE w po 10 dniach
5. Przesyłka zawiera niewłaściwy produkt / kolor. Co mam zrobić?
Proszę sprawdzić czy produkt zgadza się z dowodem zakupu oraz ze złożonym zamówieniem (potwierdzenie mailowe). Jeżeli niezgodność zostanie potwierdzona prosimy o przesłanie nam drogą e-mailową zdjęcia otrzymanego produktu wraz z krótką informacją. Po odebraniu wiadomości zaproponujemy rozwiązanie.

 

INFORMACJE O PRODUKTACH

1. Czym różni się woskowa pasta do butów SAPHIR MDOR od woskowej pasty do butów SAPHIR BDC?
Najbardziej rzucającą się w oczy różnicą są same opakowania - czarna, najbardziej ekskluzywna linia produktów ze złotymi elementami doskonale prezentuje się w gablotach, na wystawach sklepowych, wizualizacjach czy w przekazach marketingowych (zdjęcia, filmy, plakaty). Jednak najbardziej istotną różnicą jest skład produktów. W linii SAPHIR Medaille d'Or bezkompromisowo wykorzystuje się absolutnie najlepsze surowce bez względu na ich cenę. Jakość oraz koncentracja najbardziej wartościowych substancji w pastach do butów SAPHIR MDOR jest zdecydowanie wyższa niż w innych produktach. Daje to nie tylko lepszą wydajność i bardziej atrakcyjny efekt finalny po zastosowaniu, ale i trwałość tego efektu jest większa. Osiągnięty połysk uzyskany za pomocą SAPHIR MDOR Pate de Luxe utrzymuje się przez dłuższy czas, a jego odtworzenie za pomocą szmatki i/lub szczotki jest szybsze i łatwiejsze niż w przypadku zastosowania innych produktów. Ta linia oferuje jednak mniejszą (podstawową) paletę kolorów niż linia SAPHIR BEAUTE DU CUIR. Linia w granatowo-żółtych opakowaniach oferuje pasty do butów, które pozostają cały czas jakościowo fantastycznym produktem. Pasty do butów SAPHIR BDC Pate de Luxe, podobnie jak ich odpowiedniki z linii MDOR również zawierają cenne surowce, np. wosk pszczeli, wosk carnauba, terpentynę na bazie sosny, etc. Jednak ich stężenie jest nieco mniejsze.

 

Saphir pękający wosk
2. Czym różni się krem do butów SAPHIR MDOR od kremu do butów SAPHIR BDC?
Podobnie, jak w przypadku wosków, kremy do butów z czarnej, bardziej ekskluzywnej linii SAPHIR Medaille d'Or posiadają bardziej atrakcyjne opakowania, których estetyka (zwłaszcza na żywo) robi niesamowite wrażenie. Warto nadmienić, że w przypadku kremów różnica tkwi również w pojemności opakowań - słoiczki SAPHIR MDOR Creme Pommadier 75ml vs SAPHR BDC Creme Pommadier 50ml. Kluczową różnicą pozostaje jednak skład produktów. Kremy z czarnej linii Mediaille d'Or zostały wzbogacone masłem Shea, a koncentracja miękkich i twardych wosków oraz pigmentów jest wyższa niż w linii Beaute Du Cuir. Kremy SAPHIR BDC pozostają oczywiście jednymi z najlepszych tego typu produktów na świecie, jednak SAPHIR MDOR tradycyjnie pozostaje na najwyższym stopniu podium. Podobnie, jak w przypadku wosków, również przy kremach większy wybór kolorów dostępny jest za to w linii SAPHIR BDC (80-90 kolorów w stałej w ofercie).

 

Saphir pękający wosk
3. Czy nowa pasta woskowa może być popękana?
Tak. Najlepsze naturalne pasty woskowe to złożona mieszanka najwyższej jakości wosków o różnych właściwościach oraz terpentyny. Produkty te zawierają między innymi wosk pszczeli, wosk carnauba oraz kilka innych wosków o właściwościach odżywczych, ochronnych, zmiękczających oraz nadających połysk. Twarde woski mogą powodować pęknięcia, które nie są wadą lecz charakterystyką produktu. Nie świadczy to o tym, że produkt jest wysuszony czy wadliwy. Nie wpływa też na jego właściwości czy trwałość.
4. Otwarta pasta woskowa po jakimś czasie pęka na mniejsze kawałki i zbryla się. Czy to jest problem lub wada produktu?
Absolutnie nie. Być może dla mniej doświadczonego odbiorcy wyda się to dziwne, ale wielu fachowców celowo pozostawia otwartą puszkę, by terpentyna odparowała szybciej i taki efekt osiągnąć. Zbrylony i podsuszony wosk aplikuje się nieco trudniej, ale za to efekt lustra na butach uzyskuje się dzięki temu znacznie szybciej. Dodatkowo, mniejsza ilość rozpuszczalnika zawartego w produkcie nie wpływa już tak istotnie na utwardzone wcześniej na skórze warstwy wosku. To ułatwia osiągnięcie efektu wysokiego połysku. Poprzez mocne podgrzanie puszki z produktem i pozostawienie jej w temperaturze pokojowej można ponownie uzyskać gładką i jednolitą powierzchnię wosku, ale właściwie nie ma to większego sensu. Zobacz oryginalną informację na ten temat prosto od producenta:

 

Saphir pękający wosk

 

PORADY I USŁUGI

1. Jaki kolor pasty do butów będzie najlepiej pasował do mojej pary?
Większość naszych klientów nie ma problemów z doborem koloru produktów. Pasta do butów zawiera niewielką ilość pigmentu (np. krem do butów zawiera więcej), także delikatnie inny odcień nie zrobi większej różnicy. Jeżeli jednak masz wątpliwości, zrób zdjęcie swojej pary w naturalnym dziennym oświetleniu i prześlij ją wraz zapytaniem drogą mailową do naszego supportu. Tą samą drogą otrzymasz odpowiedź wraz z konkretną rekomendacją.
2. Ile kosztuje u Was renowacja butów? Ile kosztuje zelowanie? Ile kosztuje Custom butów?
Nie świadczymy usług, ale dostarczamy najlepsze farby, środki i akcesoria najbardziej uznanym fachowcom w branży. Dlatego praktycznie do każdej roboty możemy kogoś polecić. W celu uzyskania rekomendacji, prosimy o kontakt mailowy z naszym supportem.